All Things Betrayed by My Throne
My throne is now the throne of accidents and betrayal. If you don't have a name, don't line up to get your name you idiots. Just go without a name. Ear infections are betrayed. Hatred is betrayed. Shyness is betrayed, meekness is betrayed, recessive is betrayed, going the extra mile is betrayed, grace is betrayed, painless is betrayed, love is betrayed, resurrection is betrayed, mouth is betrayed, mumps are betrayed, refreshing is betrayed, help is betrayed, ignorance is betrayed, tribes are betrayed, arks are betrayed, sports is betrayed, tone is betrayed, your disease is betrayed, slithering on the ground is betrayed, your own illness is betrayed, 8 is betrayed, immune deficiency is betrayed, past victors are betrayed, kings are betrayed, queens are betrayed, royal is betrayed, J is betrayed, refusal is betrayed, inheritance is betrayed, the blood of Jesus is betrayed, skin is betrayed, birth is betrayed, eggs are betrayed, back is betrayed, dad and mom is betrayed, mum is betrayed, stupid ideas are betrayed, killing is betrayed, no effect is betrayed, refusal to cooperate is betrayed, males and females are betrayed, telling me not to work is betrayed, hating me working is betrayed, suicide is betrayed, turning away is betrayed, not picking up your feet when you walk is betrayed, Van Herks are betrayed, sickness is betrayed, invention is betrayed, laws are betrayed, police are betrayed, gullets are betrayed, governors are betrayed. My throne is betrayed by me. Deformity is betrayed. Parenting is betrayed. Pseudonyms are betrayed. Asthma is betrayed. The fear of God is betrayed. Blood clots are betrayals. Environment is betrayed. Your thought is betrayed. Your mind is betrayed. Your schooling is betrayed. Soup is betrayed. Aaron Ray Harris is betrayed. Little brothers are betrayed. Marijuana is betrayed. Alcohol is betrayed. Pancreatic Cancer is betrayed. Calcium is betrayed. Fathers and mothers are betrayed. Israel is betrayed. The USA is betrayed. Australia is betrayed. Unknown diagnoses are betrayed. Appendixes are betrayed. Failure is betrayed. Injury is betrayed. Black is betrayed. Caucasian is betrayed. Anger is betrayed. Your advice is betrayed. Your criminal justice system is betrayed.